Diyalizteknikeri oğlum 6 aylık. Susuz mu kalmıs? Doğru düzgün ne yemek yer ne süt içer. Uykuda süt veririm anca. doktora gitmem gerekir mi
BeybininAnasi Diyalizteknikeri muhtemelen susuz kalmış. Benim kızımda hem yenidoğanken hem de 4 aylıkken oldu (yazdı)
Adeviyee Diyalizteknikeri yenidoğanken yetersiz beslenmeden olmuştu kristal aynı şey olabilir ama senin bebeğin daha büyük olduğu için emin olmadım doktora götürmelisin
Nadenne Geçmiş olsun bebeğim yenidoğduğunda başımıza geldi doktor susuz kaldığını söylemişti su verince geçmişti
Diyalizteknikeri Nadenne o zamanlar da basımıza gelmişti. Dünden beri priması çiş dolmuyor. Yani yumurta büyüklüğünde değil. Böyle bir post acan görmüştüm oda 6 aylıktı ve basıma geldi aybı durum.
limonlucikolataa @Diyalizteknikeri susuz kaldığı için olabilir canım ama bence doktorunuza danışmalısınız.
Srhnzlcn Diyalizteknikeri oğlum 5 aylık ondada bi kere oldu sadece anne sütü alıyor diye su vermiyorum bn enfeksiyondan şüphelendm ama 1 kere oldu sonra bidaha olmadı.. sanırım idrarın içinde bir madde varmış bu şekilde olabiliyomuş .. ebem takip etmemi bir daha olursa haber vermemi söylemişti