Merhaba arkadaşlar,
Oğlum ayın 21′inde 16 aylık olacak. İnanılmaz derecede meme düşkünü bir çocuk ama çok küçükken bile bu kadar fazla emmek istemiyordu. Artık çok yoruldum ve göğüslerimin kahverengi tarafı kıpkırmızı, kuru ve böyle çatlak çatlak. Çok hassas. Canım yanıyor emzirirken. Emdikçe daha da hassaslaşıyor tabi, iyileşmeye fırsat yok ki. Emzirmeyi kesmeyi hiç bir zaman düşünmedim iki yaşından önce. Bana yardım eder misiniz? Bu çatlaklara ne sürersem iyi gelir?🙄