Doktor kontrolune her gitmemizde doktoru yumurtalıklarına bakardı yerındr olup olmadıgını şükür bu zamana kdr hıc sıkıntı cıkmadı banada her altını acmamda kontrol edıp bakmamı soyledı 3 gundur sanki yumurtalıgı uste cıkıyor gıbı dokununca hıc hissetmiyorum 1 dk sonra tekrar asagıya iniyor nasıl anlatılır bılemedm yanı 2 yumurtalıgıda yerınde ama yukarı cıkıyor sankı bazen dokununca hıc elıme gelmıyor kafama takıldı bu durum normalmı basına gelen varmı 😔