Merhaba anneler ek gıdaya ne zaman geçiş yaptınız ve ilk olarak ne ile başladınız bebeğim 4 aylık acaba azar azar birşeyler versem mi yoksa 6 ayı beklesem mi bu arada anne sütü almayı kesti reflüsü olduğu için meme reddi yaşıyoruz ve dişleri çıkacak sanırım emmiyor ısırıyor damaklarına sıkıştırıp çiğner gibi yapıyor bununla ilgili bilgisi olan varsa yardımcı olursanız çok sevinirim