mom073 benim doktorum erkek bebek erken oturtma yani desteksiz bırakma tam oturur pozisyonda da tutma kucağında hafif eğimli kalabilir demişti 4.ayina girdiğinde 6.ayda desteksiz oturuyodu sıpa 🤭 bence tamamen çocuğun gelişimine göre hareket etmek lazım ya ben oturtmak yerine çoğunlukla ana kucağına TV karşısına koyup TV ye de zeka kartları yapıştırıyordum onları izliyordu 15 20 dk 🙈
Dilos01 ek gıdaya hazır o zaman 🙈