Merhabalar, bebeğim ek gıdaya geçti rahat ederim dedim fakat yine gece uyanmaları bitmedi. Gece uykusuna geçmeden muhallebili mama veriyorum gece yine bir çok kez uyanıyor. Meme ile susturuyorum. Bunu mu alışkanlık haline getirdi yoksa doymuyor mu anlamadım. Önerdiğiniz gece verebileceğim devam sütü var mı acaba?