Benim kızımda ilk 2 aydan sonra biberonu almamıştı emiyor diye bende zorlamadım ama işe başlayınca zor olacak diye tekrar alıştırdım. Ne sütü ne mamayı almıyordu biberonla. Uyumaya yakın acıktığında verirseniz alacaktır, ama her gün deneyin.Başta zor oldu benimde hep çöpe gidiyordu mamalar ama alıştı şimdi. Günde bir kez akşamları biberon veriyorum. Kızım 6 aylık bu arada :)