Kızlar merhaba. Bebeğim 4 aylık olmak üzere. İlk zamanlar hiç ayağa koymadım şimdi de asla ayakta yatmak istemiyor kendi kendine de uyuyamıyor çok denedim sonuç başarısız kucağımda hafif sallayarak piş piş uyuyoruz bu durum benim için sorun değil kolay uyuyor fakat benim ayağa alıştırmam gerek çünkü 5 aylıkken işe başlıycam ve annem bakacak o da sürekli kucakta sallayacak kadar genç değil. Bar ayağa alıştıralım diyor. Bunu nasıl yapabilirim ayağa yatınca çığlık çığlığa hiç istemiyor 😥