Adetim yaklasık 5 gün sürüyor son gün daha çok kahverengi lekelenme seklınde oluyo sonra yaklasık 1 hafta boyunca ara ara kahverengi lekelenme devam edıyo hastaneye ortalık kotu oldugu ıcın gitmedim ama doktorumla ıletısıme gecınce dogum kontrol hapına baslamamı soyledı yaklasık 3 aydır böyle henuz ılaca baslamadım acaba duzelır mı dıye cezerrette nasıl sütü etkıler mı ya da ılac kullanmadan bu ay da baksam mı devam edecek mı neyden oluyo bu basına gelen varmı ?