Gltskrn sizi yanlış yönlendirmek ya da endişelendirmek değil amacım ama bende bu süreçte bilinçsiz olduğum için ve geç kaldığım sizi uyarmak istedim.
Şöyle ki süt ürünlerine alerjisi olan bebek ya çok ishal olur ya da uzun süren kabızlığı olabilir. Ama tabi çoğu bebek kakasını geç yapıyor böyle bi durumda var.
Ama egzama varsa bebekte bunun nedeni araştırılmalı. Süt ürünlerine olabilir dediyse sadace süt tüketmemekle olmaz ki bu durum. Yoğurt peynir tüm paketli gıdalar ( içerisinde peynir altısuyu bulunuyor çünkü) bunların hepsinden uzak durmak gerekiyor. Süt alerjisi bebekten bebeğe değişir. Birinin değeri 0.35 iken diğerinin 35’tir. Ama süt alerjisi bu bebekte daha ileri boyutta değil o yüzden diyet yapma demek olmaz. Bağırsaklar yoruluyor bebeğin gelişimini bile etkiliyor. Bebeğim zayıfladı benim. Ayda 1400 gram alırdı. Artık ileri de tolere edemiyor. Kuzenimin bebeğinde 3 aylıkken öğrenildi gerekilenler yapıldı 8 aylık bebeğine artık yedirebiliyor her şeyi. Ama ben çok geç öğrendim 9 aylık hala yediremiyorum. Geç kalınmamalı. Şu an kendini kaşıyamazda huzursuzluğu olur. Sık hapşırması var mı ?
Ayrıyetten hipokort kortizon içeren bi kremdir. Siz onu sürersiniz geçer ama 1 ay sonra yine tekrarlar. Egzamanın nedeni bulmadan kortizonlu kremlerle olacak iş değil. Maalesef bu konuda çocuk doktorları yetersiz. Çocuk Alerji doktoruna danışmanızı öneririm. İnşallah alerjik bi durum değildir . Alerjinin çoğu genetiktir. sizde ve babasında ya da kardeşlerinizde herhangi bir şeye alerjisi olan var mı