Tam ortasından beyaz bi şey çıktı. Süt renginde. Emzirirken çok acıyor göğsüm. Kuruyken de sanki böyle minik minik yarıklar var gibi. Nolur yardım edin. Nasıl geçecek?
56 günlük daha bebeğim emzirmek istiyorum.
zeytinyağı sürdüm pek işe yaramadı. Sıcak duşta sanki orda toplanma oluyor ucu büzüşüyor