Mihriban_30062020 Mrb kızlar bundan önceki postumda da göğüsumle alakalı yazmıştım instgrmda bı sayfaya denk geldim bı krem göğüs büyütücüymus galiba varmı aranızda kullanan varsa tavsiyeleriniz
zeyzey77 Mihriban_30062020 öyle şeyler kullanma inanma öyle göğüs büyütücü filan daha çok zarar verir
Asel8 Mihriban_30062020 avent niplette yi kullandım krem falan değil göğüs ucu çıkarıcı Bi aparat onun sayesinde emzirdim hatta
Damlasuefe Mihriban_30062020 inan kuzum ben oğlumu doğurduğunda sadece etimi emerdi cunki hiç memem yoktu şuan oğlum 2 yaşında ve serçe parmak ucu kadar meme ucum var yani üzülme zamanla çıkıyor
Abf Ben de küçültmek istiyorum, büyük meme başa bela, hele şimdi emziriyorum çok ağırlaştı, ameliyattan korkmasam kucultturecegim
serenittyyy Mihriban_30062020 bi ürün vardı işte 3 ay kullnmak gerekiyormuş bende içinde ne olduğunu atar mısınız dedim attılar tek tek bktım ispirto alkol daha bir sürü şey var bide süte geçer mi bilmiyrm anlayacağın vzgeçtim
Shelly Kremin faydasindan cok yaptigin masajin etkisi olacaktir. Çünkü genelde krem yada benzeri seyler kullandiginizda masaj yaparak surmenizi tavsiye ederler. Zamaninda bu tarz birseyler kullanan biri olarak hic faydasini gormedigim gibi yillar sonra göğsümde agri yapan kistler oluştu. Tabi tam olarak ondan mi kaynakli bilemiyorum