Merhabalar sevgili anneler kızım 3 aylıktı doğumdan snra ilk adetimi olduğumda ve adetim geçtikten 10 gün sonra pembe bi akıntı geldi 2 3 kere bi daha gelmedi ilk adetin üzerinden 1 ay geçti hala adetim gelmedi bu durum normal mi aranızda yaşayan var mı bu durumu ve kızımı sadece emziriyorum