Yesim52
benimki 6 ay 4 günlük. 5 aylıkken tadımlıklara başlamıştık. Şuan yeni yeni iki ek gıda öğünlerine geçtik. sabah kalkınca mama içiyor, öğlene doğru sebzeli ek gıdasını tüketiyor sonra uyuyor. uyanınca yine mama içiyor. ikindiye doğru yine ek gıda tüketiyor. sonra uyumadan önce yine mama içiyor (akşam 7-8 arası uyuyor). Akşam 11 gibi
yine mama içiyor sonra sabah 4 gibi yine içiyor. öyle yani☺️