Sadece ıslak bezle durulayın bir kaç kez, sonra da biraz çalıştırıp ısıtın. Isındıktan sonra da kapatıp kapağını açık bırakın 1 gece falan havalansın iyice. Ben ağır bir yemek yaptıktan sonra kokmasın diye mutlaka gece açık bırakıyorum koku gidiyor zaten