5 buçuk aylık. Artık dayanacak sabrım gücüm kalmadı bıraktım şuan salonda ağlıyor bakmaya bile mecalim yok. 3 gündür hiçbir yolla uyutamıyorum kısa bi süredir memede uyuyordu artık ne memede ne ayakta ne sallamayla ne şevkatle ne yatağında hiçbir yol ile uyumuyor. Normalde saatleri düzenliydi. Ağrısı var desem sadece uyuturken mızmız ağlak. Uyku sorunumuz yoktu önceden bir anda bozuldu her şey. Ben nasıl uyutucam bunu 3 gündür ağlıyorum sinirden bıktım artık her yolu denedim müzikler gürültüler sessiz ortam loş karanlık ışıklı ortam vs evin sıcaklığı desen iyi yok yani bir sebep yok lütfen bir şey söyleyin