Merhaba güzel anneler. Bebeğim 10 ay 16 günlük henüz emekleme ve yürüme yok bu arada emekleme bir gelişim eksikliği değildir biliyorum yürümenin de zamanı var. Ama desteklemek için neler önerirsiniz diye sormak istedim tecrübeli anneler belki bişeyler söyler aktivite olarak vs. 2 haftadır emekleme pozisyonuna geliyor ileri doğru gidemiyor ya geri gidiyor yada yüz üstü düşüyor kısa süreli duruyor zaten acaba ne zaman emekleyecek sizin bebişler böyle yaptıktan ne zaman sonra emekledi. Birde bebeğim ayakta durmaya çok hevesli 6. Aydan beri sağlam basar yere adım da atıyor elimizden tutup oda oda dolaşıyor ama desteksiz ayakta 2.3 sn duruyor bide 1 adım atıp düşüyor bazen adım da atmıyor cesareti yok daha. Eşimle birbirimize gönderme yapıyoruz her akşam ama bizimki lap diye yere atıyor kendini adım atmıyor 😂😂 neler önerirsiniz destekleme için ? Yüz üstü durmayı seviyor her yere dönerek gidiyor sanırım kolayına geliyor 😁 birde 1 günde yapar diyorlar öncesinde hiç bi belirti göstermeden 1 günde kalkıp yürür mü gerçekten ya merak ediyorum 🙈