Ela123 Bebeğim 70 günlük sağlık ocağını aradım ne zaman getireceğim diye biz sizi arayacağız dediler tamam dedim dün tekrar aradım yine biz sizi arayacağız dediler, böyle geç mi yapıyorlar tam günü gününe yapılıyor sanıyordum aşılar
Nohutannesi Ela123 verem aşısını belli bir tarihte açıp, o gün uyguluyorlarmış. Bize de 2.ay için gün vererek çağırdılar. Hatta saat verdiler. Ama böyle 10 gün falan gecikmemişti
Srhtzlyh Ela123 bizim aşı kartına tarih yazdılar gitmemiz için. Yeni 1. ay aşısını oldu 2. ayda erteliyorlar mı öyle
motherthea Ela123 2 ay 3 günlüktü olduk biz tarih veriyorlar gitmeden zaten neden hala çağırmadılar ki verem aşısının günü gecmemesi lazım diye biliyordum
Srhtzlyh motherthea bir şey sormak istiyorum sizinkinin gününü nasıl verdiler. Benim bebeğim 13 ocakta doğdu. 1. ay aşısını 15 şubata verdiler. 2. ay aşısını da 19 mart yazdılar neye göre ayarlıyorlar bi bilginiz var mı acaba 🙄
Serifeinc4 Srhtzlyh 2. Ay aşısına belirli bir gün açıyorlarmış canım bizimde mesela 14 şubat 2 aylık oluyordu fakat çarşamba günü 2. Ay aşısını açıyorlarmış o yüzden çarşambaya verdi bugün yaptırdık. Bu aşıyı 1 taneyi açıp steril bi şekilde içinden alıp herkese uyguluyorlarmış sanırım. Ben duyunca bi endişe ettim yani herkes aynı aşıyı mı kullanıyo diye düşündüğüm gibi olmadığını steril birşekilde içinden alıp tek.kullanimlik kullanıp attıklarını söyledi
Srhtzlyh Serifeinc4 hmm. Banada 15 yazacaktı yine takvime baktı aşıyı 19′unda açacağız dedi o yüzden öyle yaptı o zaman.
Cananhiralina Benim kızımda pazartesi 2 aylık aşısını oldu günü gününe çağırdılar sadece saati sağlık ocağı belirliyor karma aşı olduğu için