Kızlar oğlum 6 ayını bitirdi ama sürekli mızmız sürekli huysuz bu ara son 2 haftadır böyle. Ek gıdaya geçtik alt 2 dişi patladı ama hala birşeyler eksik gibi gündüz uykusu yarım saati geçmiyor ne yapsam uzatamadım acaba uykusunu tam alamadığı için mi böyle yoksa atak döneminde mi.Böyle olan var mı bizim gibi ? Önereceğiniz bişey var mı ? Herşeyden çok çabuk sıkılıyor 😔