Canım doktorumuzun tavsiyesiyle 4,5 aylıkken günde 1-2 dk seklinde bumbo gibi oturaga oturttuk. 5,5 aylıkken mama sandalyesine oymay basladım en fazla 10 dk. Ek gıday gectik 7. Aya yaklastık tadımları hep mama sandalyesinde yapıyoruz onları hazırlarken mutfakta yine sandalyede oluyor. Uzun süreli oturtmuyorm ama suan desteksiz oturmaya basladı. Faydası oldugunu düşğnüyorum denge sağlamak açısından.