gozde2113 benimde oğlum 52 günlük şimdiye kadar o kadar çok damlama denedim ki ilk metsil ile başladık pek faydasını görmedik. Sonra zinco kullandım onunda faydasını görmedim maflor diye bi ilaç kullandım oda banamısın demedi ama biogaia 👌🏻👌🏻 Cumarteside beri kullanıyorum ama bu kadar kısa sürede bile faydasını gördüm ağlama nöbetleri kalmadı en azından. Gazınıda çıkarıyor. Ama erkek çocukta özellikle annedede çok gaz oluyor sende gaz varsa tutma kesinlikle bunun utanması olmaz. Bende ilk başlarda çok utanıyordum tutmaya çalışıyordum ama baktım çocuğa daha çok sıkıntı oluyor saldım gitti valla🤣🤣 inşAllah damlama sizede iyi gelir🤲🏻