Sebebimsin01 Kizlarniki ayboldu dogum yapali sabahtan beri sag kasigimin ustu agriyor sizce nedir basiniza geldimi hastaneye git demeyin esim gelince gidecem
kranKolataKodaba Sebebimsin01 apandisit yada fıtık olabilir telaş yapmayın hemen ama geçmezse muhakkak gidin çok geçmiş olsun🙏