46 günlük ikiz kızlarım var iki gündür gündüz uyku uyumuyorlar çıldırdım artık niye uyumazlarki ikisi aynı anda başlıyor ağlamaya susmuyorlar ne bunun çaresi 😕 ayağımda uyutayım dedim yok, beşikte salladım yok, slingte dolaştırdım biri uyudu yatağına attım diğerini de aynı dolaştırdım oda uyudu yatağına koydum iki pış pış yaptım uyudular arkamı döndüm yine çığlık kıyamet 🥲 ağlayasım burnumda valla benide emmiyorlar habire süt sağmam lazım ama onu bile yapamıyorum ben. Sabahın beşinden beri ayaktayız bi yolu yordamı yok mu ikiz anaları ne yapıyorsunuz anlatın 🤦🏻♀️