Didem_AVCI93 Wee baby ultra portatif şarjlı göğüs pompasını aldım Memnunum tavsiye ederim ayrıca fiyatı da uygundu trendyoldan 195 liraya almıştım.
Renk Kermit merhaba bebeğim maaşesef anne sütü almadı. Ilk zamanlar sağarak verdim sonra sütüm de kesildi zaten. 1 ay ancak kullandım. Fiyat 240. Kargo bana ait.
Sennurmso Merhaba bende 3 ya da 4 kere kullandığım philips avent tekli süt pompası nı satıyorum arkadaşlar. İlgilenen varsa mesaj atabilir.