3 ay 21 günlük bebeğim asla emmek için ağlamıyor 5-6 saat oluyor asla acıktığı aklına gelmiyor ben emzirmek için aldığım da emmek istemiyor 1 ay kadar çok güzeldi iştahlı bi bebekti ama 2. Aydan beri böyle ve su an çok daha kötü sadece uyurken farkında olmadan emiyor artık yoruldum emzirmeye korkar oldum herhangi bi sağlık problemi mi var meme reddi mi meme reddiyse ne zaman geçecek sağlıkla alakalı bişeyse tahlil fln mi yaptırmam lazım yaşayan var mi lütfen yardım edin