Cheddar pogcayanakannesi 18aydır sudokrem kullanıyorum hiç pişik olmadı maşallah 🥰 bayada bereketli daha yeni bitti😅
Reyhan55 Balkizlarim 1 bucuk yaşındaki kizima hametwn cok iyi geliyor bir.surmeye geçiyor ama 20.gubluk bebeğime iyi gelmedi pisik oldu niveaninkini aldim ve bezi degsitim.suan cok.sukur iyi
Zekimurendebizigorecekmi Cheddar 13 ayımızdayız bu 3. Ye 400 lük bitirişimiz 🤔 18 ay maşallah ya ben mi çok bol sürüyorum nedir
Zekimurendebizigorecekmi Sıdocrem i bariyer krem olarak kullanıyorum ben . Herhangi bir pişik durumunda hametan + Fito karışımı yapıyorum
Cheddar Zekimurendebizigorecekmi ilk başta ben her alt açmada sürüyordum doktor kızarıklık görmedikçe sürme dedi. Hem bağışıklık kazanır etkili olmazmış hem de vajinal yapışıklık yaparmış o yüzden sadece akşam yatarken sürüyorum çoğunlukla
Balkizlarim Reyhan55 doğrudur canım bebekten bebeğe değişir ben 3 kizimdada sıkıntı yaşamadım zaten pişik fazla olmadıkları için 😍
Zekimurendebizigorecekmi Cheddar Anladım sanırım benim de miktarını düşürmem gerekiyor .. yapışıklık konusunda hiç Dr muz bişey dememişti . İyi olmuş sorduğum bunu da öğrenmiş oldum teşekkürler :)