Balli_pastamm Kizlar internetten yada sosyal medya sayfalarından uygun fiyatlı bez model salıncak almak istiyorum önebileceginiz güvenilir sayfa var mı ?
Cheddar Balli_pastamm ben dede marka salıncağı aldım 72tlye 10 yaşına kadar kullanabiliyor bence ona bakın daha kullanışlı ve gerçekten çok sağlam beni bile taşıyo🙈
Balli_pastamm Azsekerlikahve baktım baktım canım oraya hani alan varsa bi yazsa memnun kaldım yada kalmadım diye Model çok fazla,fiyat farkı da çok fazla aralarin da
Balli_pastamm Cheddar Baktım canım ama bu plastik salıncaktan bahsediyorsun dimi bı o çıkıyo. Ben bez salincak alacağım. İkiz olduğu için hem az yer kaplasin hem de annem veya kp gile gittiğimde goturebileyim diye
GamzeNazli35 Trendyoldan aldım. Çokta memnunum ben 53 TL ye almıştım ama indirimde 33 lira olmuştu. Kesinlikle tavsiye ederim