Sdanur 1 aylık bebeğim sadece anne sütü alıyor dünden beri 1 kere kaka yaptı bu normal mi acaba eğer değilsede yapmamasının sebebi ne olabilir acaba ?
Obsesifk Sdanur sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal. Zorlanma ve ıkınma durumları hariç.