7 yıldır özel kurumlarda öğretmenlik yaptım tabi bebeğim olunca ara verdim pandemi vs 2 yil oldu.tekrar özel okula dönmek içimden gelmiyor sanırım bebeğim etkili bu durumda önceden calisma saatlerini cok buyutmezdim ve kiyaslamazdim meb le ama simdi zor geliyor.atanmak için desteğe ve tesvige ihtiyacım var sanırım ya da meb öğretmenliğine artıları nelerdir atanmak için nerden başlamalıyım ?tesekkur ediyorum simdiden😊😇