bebeğim 11 aylık bi hafta oncesine kadar geceleri iki saatte bir uyansa da uykulari guzeldi gecen hafta atesi cikti hastalandi o gunden sonra geceleri beşiğinde uyumamaya başladı kucağımda emerek uyuyan bi bebek genelde ama artık beşiğine koyar koymaz uyanıyor ağlamaya başlıyor bu yüzden bi haftadır beraber uyuyoruz nedeni ne olabilir geçici bir durum mudur ataktan mı dişten mi anlamadım