2 yaşında , yıkarken , bez değiştirirken temizlemek istiyorum arasını ağlıyor kendini geri çekiyor. 6 aylıkken sünnet ettirdik . Ameliyathanede çok sesi geldi 😔 çok ağladı . Sonra yapışma oldu açıldı biraz . Onun etkisi varmı bilmyorum ama dokunmamızı istemyot . Sizde de aynı durum var mi ?