Yaklaşık 4,5 aylık bebeğimde idrar yolu enfeksiyonu çıktı. Değerleri biraz fazla yüksek. Allah kimseye hastalık vermesin ama bu durumu yaşayan var mı? Gerçekten psikolojik olarak desteğe ihtiyacım var😔 doktorumuz biraz korkuttu böbreklere bakacağız zarar vermiş mi diye. Bu durumu yaşayan oldu mu?