TansuCansu Arkadaşlar merhaba , ben 4 gün önce yarım greyfurt yedim, bebeğim de 4 gündür sürekli ıkınıyo kabızlıkta var gaz da var nasıl geçer ya flatuben gaz ilacı da kullanıyorum ama yok banamısın demiyor çocuk çatlıcak
EMINARDAM TansuCansu canım doktorumuz gaz ve kabizligin alakası yok demişti kulak copunu zeytinyagina batırıp poposunu uyarabilirsiniz işe yarıyor eğer bebeginiz zorlanmiyorsa yapmayın ama
Organikumos TansuCansu probiyotik biogaia veya kaleidon kullanmanı öneririm. Birde makatı pamuk ve yağla uyarmak doğru bir hareket değil. Ben böyle olduğunda sabah bir çay kaşığı saf zeytinyağı veriyorum d vitaminini içine damlatıp. Çok iyi geliyor. Birde yemeklerine bol bol kimyon dök sütünden geçer çok rahatlatır bebeğini.
F-Betul TansuCansu Emiyorsa birazcık sütünüzle biraz zeytinyağ karıştırın mama içiyorsa biraz mama biraz zeytinyağ karıştırıp içirin, bir de doktorunuza sorarak biogaia kullanabilirsiniz.
TansuCansu EMINARDAM çok zorlanıyor yaptım onu kaç defa ama işe yaramıyor ya . Aslında ağzı da aşırı derecede çok akıyor anlamadım ki diş çıkartma sinyalleri mi acaba
TansuCansu Ozgecan06 uff çok zor gerçekten günah sürekli ıkınıyo kıpkırmızı oluyor yine yapamıyor içim parçalanıyor
AYaseminA54 Ozgecan06 sadece anne sütü veriyorsanız 1 hafta 10 gün yapmaması normal kabul edilir mamaysa 3 gün diye biliyorum
Elizan06 Benimde çocuğum 43 günlük 4 Gündür kabızdi. Küçük bir sabun parçasını ince fitil şeklinde parçaladim ve ıkındığı zaman sabunu ıslatarak totuşuna koydum Aradan birkaç saat geçti ve çocuğum şükür kakasını yaptı🙏
TansuCansu Organikumos dediğinizi sürekli yapıyorum ama hiç böyle olmadığı için ben de üzülüyorum haline . Bi greyfurt bu kadar yapar mı ya ?
hilaliii TansuCansu evet daha önce bende yaptım 2 dakika içinde sabunla beraber hepsini çıkarttı çık küçük bir parça kestim fitil kadar falandı zeytinyağına batırıp poposuna hafifçe ittirdim.. Ne varsa çıkardı valla yavrum
TansuCansu F-Betul zeytinyağı da verdim kaşıkla sabah ve akşam 2 gün boyunca yok . Yani yok derken benim bebeğim günde 4-5 kere kaka yapardı afedersin. Şimdi 1 e düştü 4 gündür . O ço kzorluyo aşırı derecede
Organikumos TansuCansu yani kabız yaptığını hiç duymadım ama asit oranı çok yüksek gaz kesinlikle yapmıştır bazen gaz sıkıştığından çocuklar kakalarını yapmaya acı çektikleri içinde yeltenemiyorlar. Sindirim sistemini anne yada babadan alırmış direk bebek size yada eşinize bu denli dokunuyor mu ?
AYaseminA54 TansuCansu sadece emiyorsa 1 hafta 10 gün yapmaması normaldir hemşirenize yada doktorunuza sorabilirsiniz anne sütünün bağırsaktaki emilimi yüksek olduğu için kaka süresi uzar ❤️😌
TansuCansu hilaliii şimdi uyuttum ben de o zaman uyandığında hemen yapacağım keşke daha önce okusaydım yapardım ya tüh neyse artık çok teşekkür ederim yaptığımda inşallah kakasını da yapar da paylaşırım sizinle 😂😂😂 ahahaha anne olunca insan bebeğinin kakasına bile sevinir oluyormuş