Rum iyi bir cocuk doktoruna gitmenizi tavsite ederim çünkü benim oğlumun pişiği açık yara olmuştu onlar geçti çok şükür.. doktora gittiğimizde bağışıklık değeri alt sınırda cıktı takip edilcek dendi haftaya tekrar kan vericez yükseldiyse ki inşallah yükselir bi sorun yok ama düştüyse bağışıklığından kaynaklı olabilirmiş .. kıyamadım demeyin erken teşhis etsinler bir şey varsa. Ben de cok ağladım üzüldüm ama çaresini bulmam lazım alerji testi de sıkıntılı değil korkmayın koluna ayına uygun gıdalarla ilgili bi kaç sıvı damlatıyorlar 15 dk beklemesi gerekiyor kımıldamadan o yğzden giderseniz uyutun bebişi zor oluyor kolu tutmak ☺️