Kızlar bebeğim 7,5 aylık oldu ama ek gıdaya hala geçemedik kaşığı reddediyor önüne koyarsak alıp ağzına götürüp yemeye çalışıyor ama ne yoğurt ne çorba hiç bişey yemiyor önüne koyduğum bi parça muz ya da yumurta sarısı bi parça o kadar 😒 sadece emiyor ama artık yetmiyor aç kalıyor😞 önlerden alt üst 2 şer dişi çıktı . Ben ne yedirebilirim var mı öneriniz ya da kaşığa nasıl alıştırabilirim ? Artık çok kilo da almıyor sinirlerim bozuldu 😢