Anne4 1.78cm çocukken özellikle zor oluyor yaşıma göre çok uzundum dersanede olsun okulda olsun yok sırık yok avarel yok sen sınıfta kaldın söylemiyosun bisürü şeyler öğretmenler bile sırık derdi üstümden salak salak espri yaparlardı, şimdi uzun boy güzel geliyor ama o yaşta çok üzülürdüm hiç topluluğa girmek istemezdim belki benim özgüvensizliğim bilemiyorum çok kafama takardım yani