hulyadurmus Kızlar doğum yapalı 5 ay oldu 3. Ayda regl oldum fakat bir daha olmadım iki hafta önce sadece az kahverengi lekelenme geldi o da gitti kaç gündür hiç birşey yok sizce neden olabilir ?
Morfrenk hulyadurmus 6 ay ya da 1 yıl olmamak normal sayılıyor doğumdan sonra herkes bir olmuyor kimisi olur kimisi olmaz ben 4aydır olmadım leke bile yok
Zekimurendebizigorecekmi hulyadurmus 1,5 yıla kadar bu düzensizlikler normal canım .. eğer hamilemiyim diye içine kurt düşmesini önlemek istiyorsan güzel bir korunma yöntemi seç kendine derim :)
Zekimurendebizigorecekmi hulyadurmus Aynen zamanla herşey normale dönüyor kolay değil 9 ay boyunca yoğun hormona maruz kaldılar :)
Funda2509 Aynı durumu ben de geçen hafta yaşadım. Lekelenmem oldu. İlk lekelenmem olduğunda hamile olduğumu öğrendim. Bu 2.kez oldu. 17 aylık bebeğim var ve emziriyorum. Korunuyor sayılırım da (geri çekime) Gebelik olabilir mi dşye çok korkuyorum