Bana önce spinal denediler uyuşmadım sonra tamamen uyuttular. Asla ağrı sızı hissetmedim doğumdan sonra. Ama eve geldiğimde alnımın ortası kaşlarımın ortası patlayacak gibiydi kafam yerden kalkmadı 1 hafta. O ağrı geçti derken kulak uğultum başladı. Bi gün kafam yastıktaydı eşimi uyandırdım kalk yatağın içinden ses geliyor diye 😂 sonra dışarı baktım tren geçiyodu sanki. Meğerse lohusalıkta olurmuş uğultu. 40ım çıktı baş ağrımda uğultuda yalan oldu.