Damla kesildiğinde bir kaç gün içinde yine çapak oluyor bende kullanmıştım . En güzel çözüm göz pınarının belli noktasına masaj . Bizim bu şekilde geçti . Hatta ben kaç ay masaj yaptığımı sanıyordum ama başka bir dr daha düzgün şekilde gösterdi nasıl masaj yapacağımı . Onun sayesinde geçti şükür