iremby yoo normalde emziriyodum hep sonra bir ara doymuyormu acabaa gitti aklım ve aptamil mama aldım kızıma 3 kere ve 30 cc felan yapmışımdır içinden sonra çocuk kanlı kaka yaptı aldım gittim alerji doktorunaşu an 2.5 aylık tahlil felan yok ama belirtiler ortada diyet yaptım baktım çocuk rahatlamıyo demekki sadece süt değil çoklu besin alerjisi dedim alerjen belli gıdalar var onları kestim kendince doktor kontrolümüz vardı gittim doktor dedi niye kestin ben sadece süt ve süt ürünü dedim dedi, hocam dedim tavuk yedim egzamaları azdı kakada gene kan geldi felan anlattım o zaman dedi madem yüksekten başlamışsın herşeyi keselim sonradan yavaş yavaş açalım neye olduğunu bulalım işte şimdi katı diyete başlıycam 43 kiloya düştüm bu arada😑