cemrebusra2710 Kızlar merhaba normalde sma 1 kullanıyorum ama şuanda mama bittiği için acil almam lazım bulamadim e bebekte yok vs şimdilik bebivita aliyim dedim yerse devam ederim ondan kullanan varmi merak ettim