[silindi] Kaannesi ilk önce kambur şeklinde oturuyorlar sonra düzele düzele oturuyorlar ben öyle biliyorum
mamAras Kaannesi normal canım 9.ayda iyice oturuyorlarmış ama bebeğe görede fark eder benimki 7 aylık hala öne atıp elleriyle destekliyor bazen hiç oturmuyor keyif meselesi bizimki sürünmeye bayılır oturmaktan nefret eder anasına çekmemiş hiç😀
Kaannesi [silindi] oh buna sevindim bende bi hastalığı falan var diye korkuyordm çünkü sürekli kambur şekilde 🤷🏼♀️
Kaannesi mamAras 😀😀benimki de öyle sürünüyor sürekli geriye gidiyor ama oturmasında bir problem var sandım 🙈