ikizlerinannesi2985 Hanımlar, 4 ay önce doğum yaptım ve 1 ocak’ta cerazette kullanmaya başladım. 4 Ocak’ta da adet oldum ama adetim hala devam ediyor. Normal bir durum bu kadar uzun süre olması? Dedim acaba ilk adet diye mi böyle ama bilgisi olan var mı?
Mom62636362 ikizlerinannesi2985 canım düzensiz olabilir bu normal, bu arada 10 günden sonrası özre giriyor haberin olsun ❤️
ikizlerinannesi2985 Mom62636362 aynen canım onu biliyorum☺️ Ama o kadar uzun sürdü kii. Tam bitiyo gibi oluyor yine başlıyor. Normal mi bu durum?
Mom62636362 ikizlerinannesi2985 ben spiral taktırınca öyle oldu, zaten 2.reglimde hemen taktırdım, 6-7 gün sürdü bitti kolay geçiyormuş derken 10. tekrar kanama başladı 5 gün sürdü 😂 belki de hapla alakası vardır, şuan adapte olma sürecindedir diye düşündüm