Seharr Merhabalar arkadaşlar yardımcı olursanız çok sevinirim lohusalık bitiminden ne kadar sonra adet oldunuz🙏🏻
Hll20 Seharr emziren anneler 1 yıla kadar olmayabiliyormus canm ama ben 40mdan sonraki ay başlamştm adet olmaya iki cocugumda da.
[silindi] Seharr lohusalık zamanımda 1 buçuk 2 hafta kanamam oldu sadece.Lohusalık bittikden sonra emzirmeme rağmen 5. Gün regl oldum her ay düzenli şekilde oluyorum 6 aydır
dnyerdm Bebeğim üç aylık sezeryan doğum yaptım kırk bitti bı iki gün sona lekenlenme oldu ondan sona da gelen giden yok 🙈 geçen bı postta da yazmıştım test yaptım negatif, emzirdigimiz için hemen olmayabiliyomusuz hormonlar etkileniyomus ya
Umayimm Aşırı kanama oluyormuş keşke bana söyleyen olsaydı doğumdan sonra 6.ayin basında oldum emziriyorum
Umayimm Seharr cook oldu ayaklarım titredi iki üç gün yelek katıl çikolata sıcak su torbası ile gezdim evin içinde 😣😣