balcicegin_annesi Babaymall da gördüm netten 100 tl ye playgro markasının %23 indirimli yuvarlak oyun halısını gördüm sizce dikdörtgen tiplerimi yoksa yuvarlak olanları mı daha çok kullanışlı ben daha önce de çok araştırdım bir turlu karar vermedim diye almamıştım şimdi kızım 5 buçuk aylık olacak nerdeyse ama eşim alalım yerlerde oynuyor belli ki en azından gözü oyuncak görsün yukarı bakınca diye de önce burada fikir almak istedim var mı tavsiyeniz
Karenimmm balcicegin_annesi başka bi eleştiri yapıcam sanırım geç kalmışsınız 6 aydan sonra yuvarlanmaya başlayınca içinde durmuyorlar ben 2.5 aylıkken almıştım
Ahmeteymenim balcicegin_annesi ben oğlum 4 aylıkken Hepsiburadadan babycim piyanolu oyun halısı almıştım O zaman fazla oynamıyodu şuan 6.5 aylık piyanosuyla oynuyor ve çok seviyo ☺️
Uygar balcicegin_annesi Eğer yerde kullanacaksanız bence şekli çok da sorun olmaz ama eğer koltuğa koyacaksanız yuvarlak olanlar sığmıyor 😜
balcicegin_annesi Karenimmm benimki yuvarlanıyor evet ama oyun oynayınca sabit duruyor o sebepten alalım dedi ben zaten bilerek almadım iki gün dahi kullanacağı bşy olacağını biliyorum ama babası işte almadan da durmaz biliyorum 😁