Hamileyim sütüm kesilmek üzere ve iki öğün ancak çıkıyor bir günde sütüm. Sma optipro denedim öğürüyor içmiyor kesinlikle, baby goat denedim ağzına sürmüyor. Ben ne içireyim ki bu çocuk öğürmesin ağlamasın içsin kalksın😭 nolur öneri😭 ek gıda yiyen bi çocuk da değil bir iki kaşık alır sadece aşırı iştahsız