Balnur hapşırık la birlikte aynı aynda oluyorsa üşütmüstur calpol ateş düşürücü ve soğuk algınlığı ilacıdır ama sizin bebek çok küçük ona gaz damlası bile zor veriyor doktorlar bir sağlık çalışanına sorun ona göre ilaç verirler. Ama arada sırada öksürüyor sa az bişey solunum yolları çalışıyor demektir bebekler öksürmelide hapşırma da olmalı ki solunum yolları iyi çalışıyor dene bilsin .Bunlar olmasa sıkıntı olur zaten ama bir problem olduğunu düşünmüyorum üşüdü diye çok sarıp sarmalama evine göre ayarla kıyafetini ama uyandığı zaman hırka giydir ince sırtı terleye bilir de ter orda soğur buda öksürük yapar sırtına ağız silme bezi koyula bilir onun sırtı dönmediği için çok terler