Kızlar 5 aylık kızım deposunu gece dolduruyor 😂gündüz hiç emmiyor ben veriyorum emsin diye aç çünkü biliyorum çekip bırakıp etrafa bakıyor çekip bırakıp etrafa bakıyor doyacak şekilde emme olmuyor üzülüyorum aç kalıyor ve bu aralar çok mız mız gece aralıksız sadece emmeye uyanan bebem sürekli uyanır oldu sebepsiz ağlar oldu nedendir geçer mi lütfen tecrübeli anneler içimi rahatlatın 🌸❤️ Ve ek gıdaya geçsem mi yavaştan gündüz en azından bir öğün versem mi siZce ?