AnnEmine1 Bebeğim 1 yaş olmak üzere yürümeye başlayacak gibi. İlk adım ayakkabısı olarak neler aldınız ? Ben vicco düşünüyorum ama hangi modeli karar veremedim yardımcı olabilir misiniz
HonKiPonKiDoNiNo AnnEmine1 biz evde bunu kullaniyoruz.. https://www.vicco.com.tr/vicco-color-kiz-ilk-adim-fusya-panduf-p-959-e19k-445-07
Alpismom AnnEmine1 vicco marka ama ben beğenemiyorum. Çok sert kaba geliyor ayakkabılar ki doktorumuzda önermedi. Adidas süperstar aldık, Nikeair aldık. 3 yaşına kadar ortopedik önermedi. Sonrasına ne olur bakacağız🐥
AnnEmine1 HonKiPonKiDoNiNo peki bilginiz var mı vicco nun modeller arasında şekilden başka fark var mı sizce
Ayprens AnnEmine1 evet çok rahat kullandık benim için en önemli olan ayağına gitmesiydi çünkü hiç ayağına girebilen ayakkabı bulamadık bu oldu baya dışardada kullandık
HonKiPonKiDoNiNo AnnEmine1 Diger modellerini bilmiyorum acikcasi tek bildigim ortopedik taban olusu ev icin idealler, disarida nike ve skechers giyiyor mesela onlarda rahat ve yumusak ayakkabilar.