laura_ modem kaynaklı olabilir sıkıntınız. d-smart kullandık biz ama kendi verdikleri modemin gücü düşüktü ve pek çekiyordu, o yüzden modemi değiştirdik ve pek sorun yaşamadık modem değiştikten sonra. türkneti deneyelim dedik taahhüt bittikten sonra ama anlaştığımız hızı vermediler, 15 günlük sürede caydık milenikomu denedik gelen giden olmadı, d-smarta geri dönelim dedik ama onlar da gelmedi, şu anda türk Telekom kullanıyoruz başvuru yaptığımız gün bağlandı, iyi gibi şuan da